Απόφαση Δημάρχου για ορισμό υπαλλήλων με τους αναπληρωτές τους υπεύθυνων για την παραλαβή – διακίνηση και τον χαρακτηρισμό-χρέωση των εισερχόμενων εγγράφων-αλληλογραφίας στο Δήμο Αλεξάνδρειας

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87Α΄)”Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης “
2) Τον ισχύοντα ΟΕΥ (Οργανισμό Εσωτερικών υπηρεσιών)του Δήμου Αλεξάνδρειας ΦΕΚ 3901/τεύχος Β΄/05-12-2016
3) Τις διατάξεις του κανονισμού επικοινωνίας Δημοσίων υπηρεσιών (ΚΕΔΥ)
4) Τις υπηρεσιακές ανάγκες για την απρόσκοπτη και αποδοτική λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α) Ορίζουμε ως υπεύθυνη υπάλληλο για την παραλαβή -διακίνηση των εισερχόμενων εγγράφων -αλληλογραφίας του Δήμου (πλην των δικογράφων, δικαστικών αποφάσεων και γενικότερα δικαστικής φύσεως εγγράφων), την Κουρκουτά Ελισάβετ του Βασιλείου κλάδου ΔΕ Διοικητικού με βαθμό Β΄.
Αναπληρώτρια υπάλληλος του Δήμου για το συγκεκριμένο σκοπό ορίζεται η Μούρνου Αλεξία του Αντωνίου κλάδου ΔΕ Διοικητικού με βαθμό Β΄.
Β) Ορίζουμε ως υπεύθυνο υπάλληλο για τον χαρακτηρισμό και χρέωση των εισερχόμενων εγγράφων – αλληλογραφίας στο Δήμο Αλεξάνδρειας κατά την αρχική παραλαβή τους από την ανωτέρω υπάλληλο, τον υπάλληλο του Δήμου Γιαννάκη Νικόλαο του Σπυρίδωνα κλάδου ΔΕ Διοικητικού με βαθμό Α΄.
Αναπληρώτρια υπάλληλος για το συγκεκριμένο σκοπό ορίζεται η Μούρνου Αλεξία του Αντωνίου κλάδου ΔΕ Διοικητικού με βαθμό Β΄.
Μετά τον αρχικό χαρακτηρισμό και χρέωση των εισερχόμενων εγγράφων – αλληλογραφίας του Δήμου, διακινούνται από τον υπεύθυνο υπάλληλο παραλαβής προς τους Προϊσταμένους των Δ/νσεων και Αυτοτελών Τμημάτων του Δήμου και στη συνέχεια ακολουθεί η διανομή από αυτούς στις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες ή υπαλλήλους παρέχοντας τους τις αναγκαίες οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.
Η απόφαση αυτή ισχύει από την υπογραφή της και μέχρι την ανάκληση ή τροποποίηση της.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
 
 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΥΡΙΝΗΣ
Μέγεθος γραμματοσειράς