ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Λάβαμε επιστολή εκ μέρους της εταιρίας "Hellenic Train" που αφορά ενημέρωση για τα εκδοτήρια της εταιρίας και τους τρόπους εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και της έκδοσης εισιτηρίων. Σε αυτή, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα εξής που πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν τους Δημότες του Δήμου Αλεξάνδρειας, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους κατά το ταξίδι τους με τρένο:
"Σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες, η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της, για την οποία το υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών έχει ενημερωθεί από τις 31/10/2024 με σχετική επιστολή (Αρ. Πρωτ. 46.916/24/Δ2).
Η Hellenic Train εισήγαγε στις 3 Φεβρουαρίου 2025 έναν ακόμα εναλλακτικό τρόπο πώλησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της Υπηρεσίας Τηλεφωνικών Πωλήσεων, με στόχο την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Ύστερα από την ενεργοποίηση και των Τηλεφωνικών Πωλήσεων η εταιρεία μας, αυτή τη στιγμή παρέχει τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων μέσα από 5 εναλλακτικά κανάλια.
Οι επιβάτες καλούνται να υιοθετήσουν τα παρακάτω κανάλια που καλύπτουν περισσότερο τις ανάγκες τους, με την εταιρεία μας να έχει σαφή προσανατολισμό προς τα ψηφιακά κανάλια.
- ιστοσελίδα www.hellenictrain.gr
- app Hellenic Train (Google Play - Apple Store)
- ενεργά εκδοτήρια
- τηλεφωνικό κέντρο 14511
- επί του συρμού (να σημειωθεί ότι υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων επί του συρμού με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας).
Η εταιρεία, για την καλύτερη εξυπηρέτηση ορισμένων ειδικών κατηγοριών επιβατών που ενδεχομένως εμφανίζουν περιορισμένη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες παρέχει τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου και επί του συρμού. Επί του συρμού, μέσω του προσωπικού μας, διατίθενται εισιτήρια πλήρους τιμής, εκπτωτικά εισιτήρια για παιδιά έως 12 ετών, μαθητές, άτομα άνω των 65 ετών, άτομα με αναπηρία και μέλη πολύτεκνων οικογενειών.
Ταυτόχρονα εργαζόμαστε συστηματικά προς την κατεύθυνση της βελτίωσης και αναβάθμισης των υπηρεσιών μας τόσο για τους τρόπους έκδοσης προϊόντων κομίστρου όσο και για την καλύτερη ενημέρωση των επιβατών για την κατάσταση του δικτύου και της κυκλοφορίας.
Μέσα από το site μας προσφέρουμε συνεχή ενημέρωση -από τον ΟΣΕ- για τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης των τρένων https://www.hellenictrain.gr/stations-live-itineraries.
Eπίσης, για την καλύτερη και πιο στοχευμένη ενημέρωση των επιβατών της, η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει ειδική εφαρμογή (Σημαντικές Ενημερώσεις) μέσω της οποίας οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο για θέματα σχετικά με τα δρομολόγια της εταιρίας αλλά και με άλλες ταξιδιωτικές πληροφορίες. Η αναβάθμιση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, παρέχει καλύτερο επίπεδο πληροφόρησης στους επιβάτες μας εντός του περιβάλλοντος του website μας.
Τέλος, για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το ταξίδι από/προς σταθμούς χωρίς φυσικό εκδοτήριο, οι επιβάτες μπορούν να καλέσουν στην Τηλεφωνική Γραμμή Πληροφόρησης Σταθμών +30 2106241943 (αστική χρέωση) διαθέσιμη καθημερινά, από τις 07:00 έως τις 21:00.
Η Hellenic Train προβαίνει στις απαραίτητες παρεμβάσεις και ενέργειες αξιολογώντας συνεχώς τις δεδομένες συνθήκες έχοντας πάντα ως στόχο την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία με το τρένο".