Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Δημόσια Διαβούλευση για το Έργο “Ολοκληρωμένο Σύστημα Παρακολούθησης και Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων και Απορριμματοφόρων του Δήμου Αλεξάνδρειας”

Δημόσια Διαβούλευση για το Έργο
“Ολοκληρωμένο Σύστημα Παρακολούθησης και Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων και Απορριμματοφόρων του Δήμου Αλεξάνδρειας”

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας Ημαθίας θέτει σε δημόσια διαβούλευση την προκήρυξη του Έργου “Ολοκληρωμένο Σύστημα Παρακολούθησης και Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων και Απορριμματοφόρων του Δήμου Αλεξάνδρειας” (Κωδικός ΟΠΣ : 304445), το οποίο είναι ενταγμένο στον Άξονα Προτεραιότητας “04 – Ψηφιακή Σύγκλιση και Επιχειρηματικότητα στην ΠΚΜ” του Ε.Π. “Μακεδονία-Θράκη”.

Σκοπός του Έργου είναι η αξιοποίηση των ΤΠΕ για την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος οργάνωσης, παρακολούθησης και διαχείρισης του στόλου οχημάτων και απορριμματοφόρων του Δήμου Αλεξάνδρειας, με έμφαση στην μείωση του κόστους λειτουργίας του και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, εξασφαλίζοντας την μακροπρόθεσμη εκμετάλλευση του συνόλου του εγκατεστημένου εξοπλισμού. Το σύστημα θα παρέχει δυνατότητες: Παρακολούθησης των καθημερινών μετακινήσεων και εργασιών των οχημάτων περισυλλογής απορριμμάτων, αλλά και εργασιών των δημοτικών οχημάτων. Ελέγχου του εφοδιασμού κατανάλωσης καυσίμων και παρακολούθηση της διαδικασίας προμήθειας καυσίμων από πρατήρια. Διαχείρισης της αυτόματης ταυτοποίησης κάδων (RFID) και δυναμικής καταγραφής του βάρους των απορριμμάτων κατά την αποκομιδή, με στόχο την βελτιστοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης απορριμμάτων του Δήμου και την μείωση του κόστους λειτουργίας. Οι στόχοι και τα οφέλη που αναμένεται να προκύψουν από την υλοποίηση του έργου είναι: 1. Η βελτιστοποίηση των δρομολογίων αποκομιδής και χρήσης των απορριμματοφόρων και η εξοικονόμηση καυσίμων. 2. Η αποδοτικότερη παρακολούθηση και διαχείριση της υπηρεσίας αποκομιδής του Δήμου. 3. Η μείωση κόστους συντήρησης οχημάτων. 4. H προετοιμασία των υπηρεσιών του Δήμου για τη μελλοντική εφαρμογή προγραμμάτων pay-as-you-throw και ανακύκλωσης βάσει κινήτρων. 5. H τεκμηριωμένη αντιμετώπιση παραπόνων των δημοτών για το επίπεδο της παρεχόμενης καθαριότητας και η δυνατότητα άμεσης ανάδρασης των υπηρεσιών επί τη βάση στοιχείων. 6. Η ενημέρωση για τις προμήθειες και τις καταναλώσεις καυσίμων στα οχήματα του Δήμου, ενισχύοντας το αίσθημα της διαφάνειας στους πολίτες. 7. Η τεκμηρίωση των απαιτήσεων και αναγκών για το επίπεδο καθαριότητας ανά περιοχή του Δήμου.

Προϋπολογισμός έργου: 143.600,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.

Περίοδος Δημόσιας Διαβούλευσης: από 24/08/2011 έως και 08/09/2011.

Χρονική διάρκεια Έργου: 11 μήνες

Στοιχεία Επικοινωνίας:
Θεόδωρος Μαμουδέλης – Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών / Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής / Δήμος Αλεξάνδρειας
Τηλ: 23333.50129
Fax: 23330.23625
E-mail: theomam@alexandria.gr

ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (σε μορφή PDF):
ΜΕΡΟΣ Α
ΜΕΡΟΣ Β
ΜΕΡΟΣ Γ

Κοινοποίηση